dilluns, 31 de maig del 2010

Pg. 154 ex1 Indica si les raons següents són bones, dolentes o mediocres.


- Filla: Mama perquè he de ser jo sempre qui despara la taula mentre el meu germà no fa res?

Mare: No t’adones que ell és un noi? Aquesta feina és de dones. - Dolenta

 

Maria: Per què portes sempre aquests ninots als exàmens?

Joan: Perquè hem porten sort. En els exàmens de la primera avaluació els duia i vaig aprovar totes les assignatures.- Mediocre

 

Telenotícies: Avui al matí Transilvània del Sud ha atacat Transilvània del Nord. La raó ha estat que Transilvània del Nord acumulava tropes a la frontera. - Mediocre

 

Mafalda: Però... Per què he de fer-ho?

Mare: Perquè t’ho ordeno jo, que sóc la teva mare!

Mafalda: Si és qüestió de títols, jo sóc la teva filla! I ens vam graduar el mateix dia! O no? - Bona

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada